Hangzhou ، SHINING 3D مستقر در چین جدیدترین عضو سری اسکنر دستی چند کاره EinScan Pro 3D ، EinScan Pro HD را منتشر می کند. با قاب دقیق قادر به ضبط دقیق داده های اسکن با وضوح بالا در یک بسته دستی ، EinScan Pro HD با وضوح بالا حتی از همه نسبت به نسخه های قبلی خود متنوع تر است ، اگرچه هنوز هم از طراحی ماژولار استفاده می کند که باعث محبوبیت بیشتر کاربران می شود. دلیل این امر این است که این شرکت به آنچه مشتریان خود می خواستند گوش فرا داده ، و اکنون آنچه را که ادعا می کند یک راه حل اسکن قدرتمندتر و کارآمد تر است ، ارائه کرده است.

EinScan Pro HD جدید سرعت اسکن سریعتر دارد ، و اتصال USB 3.0 امکان انتقال داده با سرعت بالا را نیز فراهم می کند ، حتی اگر شما اشیاء را با جزئیات پیچیده یا دقیق اسکن می کنید.

گفته می شود این اسکنر سه بعدی از درجه حرفه ای با وضوح فوق العاده ای به دست می آید ، زیرا دستگاه ماژولار پیش بینی نور ساختار جدیدی را اتخاذ کرده است. اکنون ، اسکن الگوی راه که بطور سنتی در حالت ثابت اسکن استفاده می شود ، می تواند در حالت دستی اسکن دستی نیز کار کند ، و طبق گفته این شرکت ، به نتایج مطلوبی دست پیدا می کند ، با استفاده از الگوریتم بهینه سازی شده برای بدست آوردن حداقل 0.2 میلی متر تنظیم فاصله از نقطه حداقل .

اسکنر سه بعدی دستی

به دلیل الگوریتم نرم افزاری جدید و سخت افزار طراحی روشنایی ، این اسکنر محدودیت کمتری در قابلیت اسکن دارد. به نوبه خود ، EinScan Pro HD امکان اسکن طیف وسیع تری از اشیاء تیره تر و سطح فلز ریخته گری را دارد.

حتی اگر این یک مدل جدید باشد ، SHINING 3D بیش از برخی از ویژگی های محبوب سری Pro مانند اسکن چند منظوره را انجام می دهد. EinScan Pro HD به لطف چندین حالت اسکن و ترازهای مختلف مانند Fixed Scan و Handheld HD Scan به کاربران اجازه می دهد تا برای نیازهای مختلف از ماژول های مختلف را انتخاب کنند و این امر را به یک وسیله مناسب برای طراحان و مهندسانی که برای بسیاری از افراد به اسکن با کیفیت نیاز دارند ، به برنامه های مختلف تبدیل کرد.

برخی از این برنامه ها عبارتند از:

  1. هنر و میراث
  2. طرح
  3. تجزیه و تحلیل پزشکی دیجیتال
  4. ساخت و مهندسی معکوس
  5. ارتوپدی و پروتز
  6. نمایش مجازی
  7. مدل سازی سه بعدی برای محصولات و خدمات پرینت شده سه بعدی

اسکنر سه بعدی دستی

با استفاده از افزونه اختیاری Color Pack ، کاربران می توانند به سرعت در طول اسکن بافت و هندسه کامل رنگ را بدست آورند ، در حالی که رنگهای غنی در واقع می توانند در تراز کردن داده ها در طی فرایند کمک کنند.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، EinScan Pro HD به منظور ارائه دقت بالایی است تا کاربران بتوانند به بهترین مدل های با کیفیت دست یابند. در حالت اسکن ثابت ، این مدل می تواند دقت حجمی را تا 0.04 میلی متر ارائه دهد ، در حالی که در حالت اسکن دستی با تراز مارکر ، این عدد تا 0.045 میلی متر + 0.3 میلی متر در متر می رسد. با کمک از چند روش مختلف موقعیت یابی ، می توان اسکنر و شی های مورد نظر را که در طول فرآیند اسکن می شود ، جابجا کنید.

اگر به دنبال یک روش مناسب برای طراحی همه ایده های خلاقانه خود هستید ، این شرکت نرم افزار Solid Edge SHINING 3D Edition را ارائه می دهد ، همراه با خرید EinScan Pro HD. این ابزار طراحی از زیمنس PLM با خانواده اسکنر EinScan یکپارچه شده است ، و بسیاری از کارکردهای طراحی 3D CAD معمولی مانند طراحی تولیدی ، مهندسی معکوس و شبیه سازی را ارائه می دهد.