شرکت ساویس صنعت پارس با بهره برداری از آخرین تکنولوژی اندازه برداری پیشرو در ارائه خدمات اسکن سه بعدی به صنایع مختلف در سطح کشور می باشد.
متخصص در اسکن سه بعدی و اندازه برداری پیچیده ترین قطعات بدون محدودیت در جنس و اندازه با بالاترین کیفیت و دقت . این مجموعه با بهره گیری از
دستگاه اندازه برداری نوری, قادر به اندازه برداری 3 بعدی قطعات است که امکان استفاده در نرم افزارهای cad به عنوان اطلاعات ورودی را دارد. همچنین این اطلاعات می تواند در زمینه GD&T مورد استفاده مستقیم قرار گیرد. این شرکت با استفاده از دستگاه های نوری ثابت و پرتابل امکان انجام پروژه در محل کار کارفرما را دارد. 

اسکن سه بعدی در انواع زمینه ها اعم از بازسازی صحنه تصادفات, پزشکی و دندانپزشکی, معماری, آموزش, نمونه سازی, علمی پژوهشی, قالب سازی, هوافضا و صنایع نظامی, مجسمه و تندیس, طلا و جواهر, قطعات خودرو, تمامی قطعات صنعتی و غیر صنعتی, صنایع ریخته گری و دایکست. 

فرآیند اسکن سه بعدی قطعات شامل مراحل  چربی زدایی، اسپری و تارگت گذاری است. سپس با تناسب به دقت و نوع قطعات دستگاه اسکن سه بعدی انتخاب میگردد و از زوایای مختلف اسکن صورت می گیرد. در قطعات حساس این عمل چندین بار صورت میگیرد تا فاصله ابر نقاط (cloud point) به حداقل برسد و دقت و کیفیت سطوح افزایش یابد.