از زمین به چالش کشیده گرفته تا نقص تجهیزات ، موارد بسیاری وجود دارد که هنگام انجام وظیفه انجام یک اسکن سه بعدی می توانند به اشتباه پیش بروند. در اینجا مواردی را ذکر می کنیم که می توانند در حین انجام خدمات اسکن سه بعدی از بین بروند. ماهیت برخی از این موارد این است که ممکن است فوراً مشخص نشود که این مشکلات رخ داده اند یا نه.

1. مسئولیت پذیر است

آیا من اینجا دید دوگانه ای دارم؟ نه ، شما زیاد برای نوشیدن ندارید – ما در مورد “دو برابر شدن” صحبت می کنیم ، اتفاقی که می رود وقتی که اسکن ها به درستی تراز نمی شوند. اغلب برای اسکن سه بعدی ، به منظور به دست آوردن پوشش کامل چیزی ، باید دو بار آن را از زوایای مختلف یا حتی چندین بار اسکن کنید. برای انجام این کار ، شما اغلب با اسکنهای کاملاً مجزا روبرو می شوید که نیاز به هم تراز شدن دارند. اگر به هر دلیلی نرم افزاری که شما استفاده می کنید اسکن های جداگانه را با هم هماهنگ نکنید ، به یک لایه دو برابر می رسیم که ما آن را “مضاعف” می نامیم. وقتی می بینید که دو برابر شوید ، این یک پرچم قرمز است که این اسکن دقیق نیست. هنگامی که آن را می بینید ، گاهی اوقات می تواند با ترازی بهتر حل شود ، اما شما باید این کار را دوباره شروع کنید.

2. روح

هنگام انجام خدمات اسکن لیزر با برد سه بعدی ، معمولاً با استفاده از یک اسکنر سه پایه ای با پاهای بلند و یک ابزار اسکن سه بعدی سنگین در بالای سه پایه انجام می شود. بیایید بگوییم که سه پایه را روی آسفالت ، یک سطح سخت خوب تنظیم کرده اید. چه اشتباهی می تواند انجام شود ،؟ خوب ، در گرمای تابستان آسفالت خیلی گرم می شود و بعضی اوقات نرم می شود. اگر سه پایه در شیب باشد ، ممکن است یک پا نسبت به بقیه وزن بیشتری داشته باشد و سنبله می تواند در حین اسکن سه بعدی شروع به غرق شدن کند. از آنجا که اسکن دوربرد می تواند چندین دقیقه طول بکشد ، غرق شدن باعث می شود که اسکنر در هنگام اسکن به آرامی کج شود. اسکن های دوربرد با انجام یک جابجایی 360 درجه کار می کنند و در همانجا شروع می شوند. اما یک سه پایه غرق در یک مارپیچ به جای یک دایره اسکن می کند. حتی اگر فقط کسری از یک اینچ را غرق کند ، این کار باعث می شود که هنگام جمع آوری اسکن ها در نرم افزار ، مشکلات بزرگی ایجاد شود. اسکن “در حال غرق شدن” به درستی تراز نمی شود.

3. CRACK

بیایید بگوییم که شما در حال انجام یک پروژه خدمات اسکن سه بعدی برای اسکن یک پارکینگ بزرگ هستید. ممکن است در اسکن شکاف یا شکافی در ابر نقطه مشاهده کنید ، گویی زمین باز شده است. استراحت در موقعیت اسکن آغاز می شود و دورتر از اسکنر دورتر می شوید. این یک حالت خنثی است که اسکنر برای تعمیر و کالیبراسیون باید به تولید کننده برگردد.

4. گرما

در دنیای کامل ، هر اسکن 70 درجه فارنهایت است. اما اغلب ما خود را در اسکولرهای لیزری سه بعدی در هوای گرم در طول تابستان مشاهده می کنیم. اگر طرفداران اسکنر در هیئت مدیره نمی توانند از خنک کردن اسکنر استفاده کنند ، شما به یک اسکنر سه بعدی که بیش از حد گرم می شود پایان می دهید. یخچال یا ماشین با تهویه مطبوع یک روش سریع برای خنک کردن اسکن است.

5. خارج از قانون

خمیر مرده یا در حال مرگ ، روش خوبی برای از بین بردن اسکن لیزری 3 بعدی است. اگر باتری های اضافی ندارید ، یا شارژر شما به اندازه کافی شارژ نمی شود ، می تواند منجر به عدم موفقیت در اسکن شود.

6. مشکلات خاطره انگیز

امروزه بیشتر اسکنرهای سه بعدی می توانند از درایوهای USB یا کارتهای SD برای ذخیره اطلاعات اسکن سه بعدی در حین اسکن استفاده کنند. اما باید هنگام حذف این دستگاه های حافظه مراقب باشید. اگر آن را در حالی که اسکنر در حال نوشتن برای آن است ، حذف کنید ، اطلاعات مربوط به آن می تواند خراب شود. این می تواند باعث شود شما واقعاً روز بدی داشته باشید و همه چیز را از دست بدهید.

7. HYGIENE لنز

لنزها و آینه های کثیف و یا گرد و غبار کیفیت اسکن ها را تخریب می کنند. این می تواند باعث ایجاد اثرات عجیب ، امواج و پراکندگی در داده هایی باشد که شما نمی خواهید. هنگامی که اسکن سه بعدی می شود.

 

اشتباهات اسکن سه بعدی

8. حمله به FORKLIFT

Legend آن را دارد ، برخی از رانندگان لیفتراک می توانند نیکل را برداشته و آن را به آن سوار کنند. اما اگر اسکنر شما در مکانی ناخوشایند است ، یک راننده لیفتراک داغ ممکن است گوشه گوشه ای بیاید و آن را نبیند. مورد بعدی که می دانید ، یک اسکنر روی زمین دارید. ممکن است یک روز بسیار گران باشد اگر بیمه ای برای کمک به شما ندارید.

9. دمپایی لغزنده

اگر در کف بتونی اسکن می کنید ، پاهای فلزی دارای اسپیس تمایل به سر خوردن دارند ، به خصوص اگر کف آن خیس باشد. یک وسیله مثلثی وجود دارد که می تواند این مشکل را برطرف کند.

10. قطعنامه اشتباه

اگر در وضوح خیلی کم اسکن کنید ، نقاط موجود در اسکن خیلی زیاد از هم خواهند بود تا جزئیات مورد نیاز را مشخص کنید. این اساسی ترین اساسی برای عدم موفقیت در اسکن است. قسمت سمت راست آن با وضوح بسیار بالایی اسکن می شود. وقتی رزولوشن بسیار بالاتر از حد مورد نیاز برای پروژه است ، شما در پایان وقت خود را با اسکن های طولانی تلف می کنید و مساحتی را که می توانستید در آن بازه زمانی پوشش ندهید ، پوشش نمی دهید.

نتیجه

وقتی در حال مصاحبه و دریافت نقل قول از شرکت های مختلف هستید ، قبل از استخدام یک شرکت اسکن سه بعدی ، از پرسیدن سؤال درباره تجهیزات و روشها احساس عذرخواهی نکنید. هر شرکت باتجربه آماده پاسخگویی صادقانه و حرفه ای در مورد چگونگی جلوگیری از این اشتباهات اسکن است. شما می خواهید مطمئن شوید که شرکتی که استخدام می کنید ، از تجربه و تخصص لازم برای انجام دقیق و حرفه ای پروژه خود برخوردار است.

خدمات اسکن سه بعدی نزدیک به شما!

فناوری سه بعدی می تواند کار شما را ساده کرده ، در هزینه شما پس انداز کند و مشکلات را به روش های ابتکاری حل کند.

تیم متخصصین ما از مهندسین ، تکنسین ها و مدل های CAD تشکیل شده اند. با هم ما بیش از 100 سال تجربه داریم تا پروژه شما به درستی انجام شود.

ما خدمات اسکن سه بعدی با کیفیت بالا را با نرخ رقابتی ارائه می دهیم.