برای محصولات با هر درجه پیچیدگی ، در بعضی مقاطع ، قطعات جداگانه تولید شده با فرآیندهای مختلف باید در مجامع نهایی جمع شوند.

روش های تولید و مونتاژ محصولات ، انقلاب های بسیاری را پشت سر گذاشته است ، هر بار که توسط فن آوری های جدید هدایت می شود و ساختن چه چیزی ممکن است را گسترش دهد. تکنیک های اولیه ملحفه به نجاران کمک می کرد تا اشیاء بزرگتر از یک قطعه چوب را که به طور طبیعی اتفاق می افتد ، بسازند و میخ ها و پیچ ها باعث کاهش زمان و مهارت لازم در ساخت سازه های بزرگ از چوب می شوند.

بعداً ، ورود اتصال دهنده های فلزی ساخته شده مانند پیچ ​​های ماشین ، پیچ و مهره ، اتصالات مکانیکی قوی و قابل اطمینان برای مجامع فلزی و پلاستیکی را با هزینه کم فراهم کرد.

افزایش بهره وری در فرآیند مونتاژ به کمک پرینت سه بعدی

آیا به دنبال جمع آوری قطعات پرینت سه بعدی هستید؟

بیاموزید که چگونه در راهنمای ما برای استفاده از پیچ در قسمتهای پرینت شده سه بعدی SLA است. هر دوره توسعه فن آوری چفت توسط نیازهای متنوع اقتصادی و طراحی پیش رفته است. در دسترس بودن محدود صنعتگران ماهر در کارگاه های سنتی باعث توسعه ناخن ها و پیچ ها می شود. تمایل به ساخت سازه هایی که بیش از توانایی های نیروی محرکه چوب در ایجاد پرچم برای ساختن اتصالات سازه ای در ساختمان های بلند با استیل مانند برج ایفل است. فشارهای ناشی از نوآوری در روش های مونتاژ انرژی ، سرعت و هزینه نیروی کار هستند. در هر یک از مناطق ، پرینت سه بعدی به پیشرفت سریعتر مونتاژ ، استفاده از انرژی کمتری و ایجاد مجامع کارآمدتر کمک می کند.

فشارهای بازار و نظارتی برای افزایش بهره وری انرژی بیشتر بر زنجیره های تأمین و همچنین انتخاب و طراحی و مهندسی برای محصولات نهایی تأثیر می گذارد. برای تولید کنندگان و مونتاژها ، این به معنای استفاده از همه فن آوری ها و مواد پیشرفته در دسترس است تا مجامع سبک تر شوند و در عین حال الزامات بازده را نیز برآورده کنند.

 

آیا به دنبال جمع آوری قطعات پرینت سه بعدی هستید؟

مواد سبک تر از انرژی کمتری برای اداره و انتقال به مشتریان نهایی استفاده می کنند. وسایل نقلیه سبک وزن ، سوخت کمتری مصرف می کنند ، مسافت پیموده شده در هر گالن را برای وسایل نقلیه سنتی افزایش می دهد و دامنه وسایل نقلیه برقی را بیشتر می کند. روش مهندسی برای طراحی مجدد قطعات و مجامع برای کاهش وزن و افزایش راندمان به عنوان سبک وزن شناخته شده است. این موضوع به اندازه کافی محبوب است که کل مجلات تجاری و کنفرانس ها به آن اختصاص یابد.

تمرین سبک وزن در برنامه های کاربردی با کارایی بالا مانند مسابقه و هوافضا دارای سابقه طولانی تری است ، اما مزایای استفاده از این روش و استفاده بیشتر از تکنیک های ساخت مانند: پرینت سه بعدی موارد استفاده را برای محصولات مصرفی بیشتر مانند اتومبیل ، دوچرخه و حتی کفش باز می کند. New Balance از پرینت سه بعدی برای ایجاد اجزای سازنده سبک وزن برای میانه های موجود در خط تولید Triple Cell 990 استفاده می کند.

در حالی که تغییرات در طراحی قسمت می تواند باعث افزایش بهره وری ساختاری برای کاهش وزن شود ، روش های واقعی برای پیوستن قطعات جداگانه به یکدیگر زمینه دیگری برای جستجوی فرصت هایی برای سبک وزن است. پیشرفت در چسب های ساختاری به همراه چسب های مکانیکی کارآمد تر مانند میخ های خودکشی و قطعات قالب ریزی شده چند منظوره به تیمهای مهندسی محصول کمک کرده است که حتی در ضمن کاهش وزن ، مجتمع های مستحکم ایجاد کنند.

 

صنعت خودرو برای چندین دهه است که به طور مداوم قطعات فلزی را با قطعات پلاستیکی سبک تر جایگزین می کند. قطعات پلاستیکی باعث کاهش وزن کلی خودرو و بهبود راندمان سوخت می شوند و هنگامی که می توان قطعات را با قطعات جداگانه جایگزین کرد ، با اجتناب از استفاده از اتصال دهنده های مکانیکی ، وزن بیشتر کاهش می یابد.

آیا به دنبال جمع آوری قطعات پرینت سه بعدی هستید؟

پرینت سه بعدی همچنین می تواند برای تولید قطعات سبک وزن در حجم های کوچک و متوسط ​​که به طور معمول ماشین کاری می شوند بسیار کارآمد باشد اما برای رسیدن به هندسه خالص و وزن کم ، نیاز به حذف مواد قابل توجهی دارد.

این مجامع آینه ای از برادران حلقه از قطعات استریولیتوگرافی پرینت شده SLA از قطعات پرینت شده سه بعدی در فرم های سخت سختگیرانه Formlabs استفاده می کنند تا مجامع سبک وزن ایجاد کنند، که برای ماشین آلات پر هزینه باشد.