ما همیشه اعتقاد داشته ایم که یکی از قدرتمندترین مزایای چاپ سه بعدی استریولیتوگرافی (SLA) ، طیف گسترده ای از مواد چاپی است. این رزین های جدید با گسترش بیشتر موارد استفاده و امکان طراحی با پرینترهای موجود ، همچنان با پرینت سه بعدی امکان پذیر هستند. آخرین رزین ها از طیف گسترده ای از صنایع پشتیبانی می کند و از موارد مورد استفاده در این صنایع استفاده می کند ، از خدمات درمانی گرفته تا تولید.
رزین های جدید به بخش های زیر می پردازند:
مهندسی ، طراحی محصول و ساخت: ما در حال معرفی خانواده جدیدی از رزینهای انعطاف پذیر و الاستیک متشکل از رزین 80A انعطاف پذیر ، بازسازی رزین انعطاف پذیر فعلی و رزین الاستیک 50A هستند.
بهداشت و درمان: خط جدید از رزین های BioMed که شامل رزین پاک BioMed و رزین کهربا BioMed است ، رزین های زیست سازگار را برای متخصصان بهداشت و درمان در سراسر جهان به ارمغان می آورد.
دندانپزشکی: به عنوان بخشی از بستر همکاری با مواد BEGO ، یک ماده جدید برای ترمیم موقت معرفی کرده اند.همچنین در حال معرفی رزین جدیدی برای ساخت سینی های تصور سفارشی و همچنین بهبود مواد پاک بلند مدت هستند که برای اسپلینت ها و محافظهای اکلوزال نشان داده شده است.

رزین های انعطاف پذیر و الاستیک برای جریان سازی داخلی تولید
خانواده جدید رزین های انعطاف پذیر و الاستیک ، دومین خانواده رزین مهندسی هستند. تولیدكنندگان مدتهاست كه به منظور كاهش زمانهای طولانی چرخش و كار اضافی ، تمایل به جایگزینی برون سپاری و قالب سازی قطعات سیلیكون ، یورتان و لاستیک را دارند. با راه اندازی خانواده رزین های انعطاف پذیر و الاستیک ، در حال گسترش با استفاده از مواد نرم با کارایی بالا و با کاربرد آسان و تولید قطعات انعطاف پذیر در داخل ظرف چند ساعت هستیم. این رزین ها به خوبی برای نمونه سازی کالاهای مصرفی ، ویژگی های سازگار با روباتیک و مدل های جلوه های ویژه مناسب هستند.

رزین 80A انعطاف پذیر
نوعی رزین انعطاف پذیر فعلی (V2) است. این سخت ترین ماده لمسی نرم از رزین های انعطاف پذیر و الاستیک است ، با یک بادسنج 80A Shore برای شبیه سازی انعطاف پذیری لاستیک یا TPU. تعادل نرمی با استحکام ، رزین انعطاف پذیر 80A می تواند در برابر خمش ، انعطاف پذیری و فشرده سازی مقاومت کند ، حتی از طریق چرخه های مکرر. این رزین را برای:
دستگیره ، چنگال و غلطک
مهر و موم ، واشر و ماسک
کوسنینگ ، میرایی و جذب شوک
غضروف ، تاندون و آناتومی رباط

رزین الاستیک 50A
رزین الاستیک 50A نام جدیدی برای رزین الاستیک است. این دستگاه با داشتن دوامومتر 50A Shore ، نرمترین رزین مهندسی است. برای نمونه سازی قطعاتی که به طور عادی با سیلیکون تولید می شوند مناسب است. رزین الاستیک 50A را برای قسمتهایی انتخاب کنید که بدون پارگی در چرخه های مکرر خم شوند ، کشش ، فشرده شوند و در چرخه های مکرر نگه داشته شوند و به سرعت به حالت اولیه خود برگردید. برنامه های رزین الاستیک 50A شامل:
پوشیدنی ، چنین تسمه
دکمه های فشرده سازی
محوطه و کشش های قابل کشش
آناتومی بافت نرم
رزین های BioMed برای گسترش برنامه های کاربردی پزشکی
پرینت3بعدی همچنان در فضای پزشکی گام های بزرگی می برد اما هنوز فضای زیادی برای نوآوری وجود دارد و راه حل های خلاقانه جدید برای مشکلات پیر را ترغیب می کند. چاپ3بعدی چگونه در صنعت مراقبت های بهداشتی قرار می گیرد؟ متنوع سازی انواع رزین های پزشکی می تواند به متخصصان مراقبت های بهداشتی با مجموعه ای از کارهای مهم کمک کند: ایجاد وسایل پزشکی ، برنامه ریزی روش های جراحی ، ایجاد ایمپلنت های سفارشی و انجام تحقیقات. خط جدید ما از رزین های BioMed گروهی از مواد سازگار با زیست سازگار است که جهت استفاده در برنامه های مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

رزین پاک BioMed
رزین BioMed Clear یک رزین قوی و سخت برای برنامه های سازگار با زیست سازگار است که نیاز به تماس طولانی مدت پوست یا غشای مخاطی دارند. این ماده دارای گواهینامه USP Class VI برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر سایش و جذب کم آب در طول زمان دارند مناسب است. قطعات چاپ شده با رزین BioMed Clear با روش های عقیم سازی رایج سازگار هستند و می توانند با استانداردهای CDC ضدعفونی شوند.
این ماده برای موارد زیر مناسب است:
دستگاه های پزشکی و اجزای دستگاه
وسایل و تجهیزات
برنامه ریزی جراحی و ابزار اندازه کاشت
دستگاه های تحویل دارو
تجهیزات بیو پردازش
تحقیق و توسعه