پرینت سه بعدی سفارشی در هسته اصلی برند Ringbrothers است. این مغازه که توسط برادران جیم و مایک رینگ تأسیس شده است ، با ساخت اتومبیل های سفارشی برنده جایزه و تولید خط لوازم جانبی بیل با کیفیت بالا و منحصر به فرد ساخته شده و قطعات فایبرگلاس و فیبر کربن ، نام خود را برای خودش رقم زده است.
اما ایجاد محصولات منحصر به فرد می تواند یک چالش باشد. مشاغل باید طراحی های جدید و قطعات باکیفیتی ایجاد کنند که آنها را از رقابت جدا کند و در عین حال متعادل کننده هزینه های طراحی ، آزمایش و ساخت قطعات سفارشی نیز باشد.
جیم رینگ گفت: “شما در حال ایجاد چیزهای جدیدی هستید که قبلاً هیچ کس ندیده است و این سخت تر و سخت تر می شود.” وی گفت: “ما واقعاً می خواهیم مردم از مارک Ringbrothers و تلاشی که در آن می شود و زمان ماشین اضافی بدانند ، قدردانی کنند. این واقعاً هدف ما در هر کاری است که انجام می دهیم. ”
طی یک سال گذشته ، فروشگاه Ringbrothers تجهیزات داخلی خود را ، از پرینترهای سه بعدی گرفته تا کارخانه های CNC ، ساخته است تا به تقویت تولید و گردش کار خود در تولید ، مقابله با کپی رایت های رقیب ، کمک کند و همچنان به رهبری بازار ادامه دهد.

برای یادگیری ادامه دهید:
استراتژی های مقابله با ایده “به اندازه کافی خوب” و تقویت جریان کار برای توسعه محصول با پرینت سه بعدی
چگونه و چرا مغازه در جهت ادغام عمودی قدم بردارد
نمونه هایی از استفاده از قطعات پرینت سه بعدی شده برای سریعتر تولید محصولات و افزایش نوآوری
بزرگترین چالش این تیم هنوز برای سال 2019 است

پل زدن شکاف بین دیجیتال و فیزیکی برای تسریع در توسعه و نوآوری

به عنوان یک متخصص توسعه محصول ، مت موسمن با تجارتهایی که قصد ایجاد قطعات بسیار بی نظیر و باکیفیت و ضرورت پایین نگه داشتن هزینه ها و حرکت سریع را دارد ، آشنا است. یکی از اهداف وی کمک به مقابله با این سازش ها است.
وی گفت: “همه چیز در مورد تولید سریعتر محصولات به مشتریان است ، زیرا کمتر در صنعت رانندگی و تلاش برای محافظت از مالکیت معنوی شما است ، اما در مرحله اول به بازار عرضه می شوید و چگونه می توانید به آنجا برسید. بهترین دفاع برای هر صنعت دیگری مثل این است که خلاف واقع باشد. ”

Ringbrothers یک خط لوازم جانبی بیل با کیفیت بالا و همچنین فایبرگلاس های سفارشی و قطعات فیبر کربن تولید می کند.

پرینت سه بعدی به جای روبرو شدن با سازش هایی که با تعهد سایر فرآیندهای تولید گران و پرزمانه انجام می شود ، یک اتاق بازی در اتاق قفل برای آزمایش و طراحی کامل بوده است.
“هیچ کس نمی خواهد چیزی خوب بگوید ، زیرا شما آن را در شکم احساس می کنید. من قبلاً هزاران هزار دلار در این ابزار یا در نیروی کار سرمایه گذاری کرده ام تا به این حد دست یابم ، و من واقعاً فقط می خواهم آن تغییر کوچک انجام شود و هیچ کس نمی داند. وقتی این پروژه بزرگ انجام شود ، این سازش ها می توانند از بین بروند. ”
“شما قادر به پرینت سه بعدی هستید ، اگر نخواسته باشید که بخواهید یک درام 50 گالن پر از پرینت را پر کنید نگران نیستید ، زیرا فقط می خواهید روی آنچه پیش بینی کرده بودید شماره گیری کنید ، آنچه را که همه تصور می کردند.”

Ringbrothers از پرینت سه بعدی SLA استفاده می کند تا فرصت هایی را برای طراحان و مهندسان فراهم می کند تا سریع و مقرون به صرفه تر شوند.

موسمن از Stereolithography برای پرینت چرخه های تکرار بین طراحی دیجیتال و قسمت ماشینکاری شده استفاده می کند و فاصله بین ایده و محصول نهایی نهایی را کوتاه می کند.
این فناوری به تغییر ذهنیت توسعه محصول تیم کمک کرده است. این تیم از قطعات پرینت سه بعدی برای آزمایش تناسب ، احساس و عملکرد بسیاری از قسمت های سفارشی خود استفاده می کند و در نهایت سریعتر آنها را به بازار عرضه می کند.
وی گفت: “هنگامی که CAD روی صفحه نمایش است ، مقیاس و دیدگاه واقعاً با شما بازی می کند. این بخشی از هر محصول توسعه است. اگر فکر می کنید بار اول این کار را کرده اید ، با ناراحتی اشتباه می کنید ، زیرا هرگز اینگونه اتفاق نمی افتد. من اهمیتی نمی دهم که یک محصول مختصر یا یادداشت هایی را که شما ایجاد می کنید ، همه طرحهایی که انجام داده اید خوب باشد ، باز هم به آن چشم انداز و ذهنیت مقیاس میرسد.”
“با پرینت سه بعدی ، شما سعی نمی کنید همه چیز را درست از خفاش تصفیه کنید ، شما فقط سعی می کنید آنرا سریع به پرینتر برسانید ، بنابراین می توانید تغییر بعدی یا آنچه را که باید برای اولین بار حرکت کنید را ببینید. . و بعد ، شما فقط شروع به شماره گیری آن می کنید. ”
“پرینت سه بعدی روشی را که ما می توانیم وسایل نقلیه یا پروژه های خود را سریعتر انجام دهیم تغییر داد و سطح خلاقیت را افزایش داد ، مردم را در مناطق دیگر آزاد کرد تا سطح جزئیات مورد نظر خود را روی قطعاتی که ما باید ماشین سازی کنیم یا ما باید از ورق فلز تشکیل دهیم. آنها وقت خود را می گیرند ، بنابراین به هیچ وجه عجله یا مجبور به سازش نمی شوند. و با پرینترهای سه بعدی ، شما قادر به ادامه حرکت هستید. ”

ادغام عمودی: آوردن فناوری داخلی به خانه تا از جلو منحنی بماند

امروزه فروشگاه Ringbrothers بسیار متفاوت از چند سال پیش به نظر می رسد. با دستیابی بیشتر تجهیزات صنعتی ، بیشتر شرکت ها در حال یافتن راه هایی برای بالا بردن سرعت بازار برای نوآوری هستند.
یکی از راه های ادامه دادن Ringbrothers به جلو ، ادغام عمودی است. موسمن به رهبری اتهام ایجاد فناوری های بیشتر در خانه کمک کرده است.
هدف ما این است که بتوانیم بهتر به مشتریان خود خدمت کنیم و نسبت به چگونگی تغییر صنعت از آن محافظت کنیم ، زیرا این امر بسیار شایع تر می شود که مردم بتوانند آسیاب های عمودی سه محور را خریداری کرده و ماشینکاری را وارد مغازه های خود کنند.

فروشگاه Ringbrothers برای تقویت روند توسعه محصول و گردش کار ، تجهیزات داخلی خود را از پریترهای سه بعدی گرفته تا کارخانه های CNC ساخته است.

این تیم با آوردن اولین کارخانه CNC خود در خانه. از آنجا ، پس از مشاهده تأثیر ماشینکاری درون خانه بر ایجاد محصولات جدید ، آنها انگیزه ای را برای ادغام عمودی با فناوری های بیشتر و یافتن راه های جدید برای افزایش سرعت و خلاقیت تیم ایجاد کردند.
“قبلاً همه چیز برون سپاری شده بود. همه چیز برای ساخت و مهندسی طراحی شده است. در حالی که ما هنوز با بسیاری از طراحان ، مهندسین و ماشینیان کار قرارداد می کنیم ، اما هرچه بیشتر بتوانیم داخل خانه شویم بهتر هستیم ، مخصوصاً با پرینترهای سه بعدی ، تمام CNC های ما و حتی به روز می کنیم تا ماشین های پنج محور. ”
وی گفت: “رسیدن به سطح دیگری در ماشینکاری روش سخت تر برای سرقت افراد است زیرا تعداد کمتری از آنها وجود دارد. مردم از سرمایه گذاری دوری می کنند. بنابراین شما می توانید کارهایی با هزینه بیشتری انجام دهید که به ضرب و شتم رقبا کمک می کند. من فکر می کنم بزرگترین چیز در این است که به فناوری فعلی بپیوندید و از منحنی جلو بروید. ”
از لحاظ وزن تصمیم گیری برای اینکه چه فناوری وقتی وارد کشور شود ، یکی از ملاحظات متعادل کردن سرمایه گذاری با بلوغ فناوری است.
وی گفت: “هرچه نوآوری برای من پیش بیاید ، اگر کالایی که امروز در آنجا آماده است ، هنوز آماده باشد ، وزن دارد. مانند پرینت سه بعدی فلزی ، منظورم این است که دوست دارم آنها را داشته باشم ، اما من شخصاً احساس نمی کنم که در آنجا با قیمت مناسب برای کسی در اندازه ما باشد. این قطعاً در آینده در رادار ما قرار دارد ، اما این در حال حاضر فقط در آینده ما نیست زیرا ما فقط از نظر مالی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. ”

تیم Ringbrothers پرینت سه بعدی SLA را به عنوان ابزاری برای نمونه سازی در داخل خانه به ارمغان آورد و از آن زمان روش هایی برای اهرم فناوری برای تولید قطعات استفاده نهایی پیدا کرده است.

در حالی که پرینت سه بعدی فلزی از فاصله دور است ، این تیم پرینت کلیشه ای 3D را به صورت ابزاری برای نمونه سازی سریعتر و مقرون به صرفه تر به خانه آورد. از زمان اتخاذ این فناوری ، آنها روشهایی برای استفاده از پرینت سه بعدی پیدا کرده اند تا کیفیت و خلاقیت کار خود را با قطعات نهایی استفاده کنند.

با استفاده از قطعات نهایی ، پرینت سه بعدی را به سطح بعدی منتقل کنید

در حالی که پرینت سه بعدی در خانه به عنوان ابزاری برای تسریع در نمونه سازی اولیه شروع شد ، تیم به سرعت فرصت هایی را برای استفاده از پرینت های سه بعدی به روش های دیگر مشاهده کرد.
“جنبه طراحی صنعتی تلاش برای به دست آوردن تصویری و این همان چیزی است که در واقع پرینترسه بعدی شروع کرده است. اما ، هنگامی که شروع به استفاده از آنها می کنید ، می فهمید که این ماده در واقع سخت تر از آنچه انتظار داشتید است و دارای خواص بسیار بهتری است. چرا ما نمی توانیم قطعاتی را که برای همیشه در آن وسیله نقلیه زندگی می کنند بسازیم که یک پرینتر سه بعدی خاموش داشته باشد؟ ”

سوال Moseman “چرا ما نمی توانیم قطعاتی را که قصد دارد برای همیشه در آن وسیله نقلیه زندگی کند پرینت کنیم؟” از این تیم الهام گرفت تا از پرینت های سه بعدی به عنوان قطعات استفاده نهایی مانند هواکش سه بعدی که در رزین سخت ساخته می شود ، استفاده کنند.

برای یک پروژه آینه ، تیم از قطعات پرینت سه بعدی به عنوان بخشی از مونتاژ نهایی استفاده کرد. این قسمت به عنوان یک مونتاژ ثابت نصب شده در داخل یک پوسته کربن که قسمت های اضافی روی آن پیچیده شده عمل می کند.
موزمن گفت: “اگر آن قسمت را ماشینکاری می کردیم ، واقعاً ممنوع بود.”

 

برای یک پروژه آینه ، Moseman و تیم از قسمت پرینت سه بعدی به عنوان یک فیکسچر (نشان داده شده در سمت چپ) در مونتاژ نهایی (سمت راست) استفاده کردند.

وی افزود: “ما این فرصت را پیدا کردیم تا یک نمادی درست کنیم که برای ساخت آن از آلومینیوم مناسب نیست. می توان این کار را انجام داد ، اما وقتی شما آنرا کرومی کنید و آن را با قسمت بیرونی وسایل نقلیه مطابقت دهید ، بسیاری از جزئیات در آن نماد از بین می رفت. و با دانستن مشتری و دانستن سطح آنچه او واقعاً در وسیله نقلیه می خواهد ، فقط می دانستیم که او خوشحال نخواهد شد. ”

در نمایشگاه SEMA 2018 ، رویداد برتر جهان برای محصولات تخصصی خودرو ، تیم Ringbrothers یک Cheaz K5 Blazer سفارشی در سال 1971 را فاش کرد ، که شامل ویژگی های منحصر به فردی از کاتالوگ قطعات سفارشی نمونه شده با پرینت سه بعدی است. در سال 2019 ، آنها برنامه های حتی بزرگتری دارند.
جیم رینگ گفت: “من فکر می کنم وقتی کسی ببیند چه چیزی موجود است ، همه هیجان زده می شوند ، زیرا ما واقعاً سعی خواهیم کرد که پاکت را برای سال 2019 هل دهیم.”
“این یک ماشین کاملاً دیجیتالی خواهد بود.”
وی گفت: “برای رسیدن به آن ، پذیرفتن این مسئله سخت بود که ما باید سال آهسته تر را برای ساخت و ساز بکشیم ، و همه این ها را در کارها بدست آوریم. اما پس از آن ، این نیز به دست می آید تا معماری بقیه مشاغل برای آن آماده شود. من با تیمی که داشتم متمرکز شده ام و واقعاً تمام کالاهایی را که در دست داریم زیر سقفمان قرار می دهیم و ساده می کنیم. ما کارهای زیادی را پیش روی ما قرار داده ایم. “