پرینت سه بعدی اکنون در حال تغییر در نحوه طراحی و ساخت عینک است. بسیاری از تولید کنندگان عینک ، یا حتی افراد ، شروع به اتخاذ این تکنیک لایه به لایه می کنند ، عمدتاً برای تمایز محصولات خود از رقبای خود و ایجاد نوآوری بیشتر در طراحی عینک خود. اما فناوری پرینت سه بعدی امکانات جدیدی را برای شرکت عینک شما ارائه می دهد.

چرا تولید مواد افزودنی برای این بخش بسیار جالب است؟ بهترین پروژه ها کدامند؟ بیایید برای شروع پروژه پرینت سه بعدی عینک سفارشی خود ، دریابیم و الهام بگیریم.

پرینت سه بعدی امکان طراحی نامحدود را به ارمغان می آورد

یک جمله ساده وجود دارد که به طور واضح کل پتانسیل پرینت سه بعدی را هنگام ایجاد و طراحی مشخص می کند: “تنها محدودیت تخیل خود شماست”. در واقع ، این فناوری به شما امکان می دهد سازه هایی بسیار پیچیده بسازید ، و در بعضی موارد ، طرح هایی که حتی به دلیل محدودیت های ساخت سنتی ، حتی نمی توانستید بدون پرینت سه بعدی آنها را عملی کنید.
در صنعت عینک فروشی ، این فناوری بیشتر و بیشتر برای ایجاد پرینت سه بعدی عینک مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا طیف گسترده ای از فرصت ها را برای ایجاد قاب های پرینت سه بعدی عینک کاملاً سفارشی باز می کند. به راحتی می توانید طرح های ساده یا پیچیده ای بسازید.

عینک های پرینت سه بعدی سفارشی راحت تر هستند

برای شخصی که عینک دارد ، انتخاب جفت مناسب کار آسانی نیست. پیدا کردن عینک راحت با طراحی مناسب زمان می برد. همچنین ، انتخاب های محدود در طراحی ، در بعضی موارد ، پوشنده را وادار می کند تا طراحی را بالاتر از راحتی خود فدا کنند. با تشکر از این فن آوری برش ، عینک های پرینت سه بعدی می توانند متناسب با نیاز فرد تنظیم شوند. این احساس راحتی و در عین حال سبک باحال را به لباس پوشنده می بخشد.
علاوه بر آزادی طرح ها و شکل ها ، پرینت سه بعدی از مواد کمتری برای تولید قاب عینک استفاده می کند. تولید مواد افزودنی همچنین فرصت های جدیدی را ارائه می دهد ، در واقع یک روش عالی برای بهبود محصول شما به لطف طرح های جدید و مواد جدید است: قاب های عینک پرینت شده سبک سه بعدی می توانند به لطف فریم های قابل پرینت سه بعدی ساخته شوند.

با پرینت سه بعدی می توانید عینک با کیفیت بالا تولید کنید

هنگام انتخاب عینک ، کیفیت مواد ، مقاومت و دوام عناصر اصلی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. برای تولید همان کیفیت عینک ، Polyamide 12 معروف به نایلون معمولاً در قاب عینک پرینت سه بعدی استفاده می شود. این ماده از خواص مورد نظر ، مقاوم ، بادوام بوده و آزادی بسیار خوبی برای طراحی و مهندسی معکوس ارائه می دهد. بنابراین ، به لطف پرینت سه بعدی می توانید عینک پرینت سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید. در حال حاضر ، فریم های پرینت سه بعدی شرکت ها ، اما به زودی ، حتی می توان پرینت سه بعدی لنزهایی برای عینک شما را نیز ممکن کرد.

به لطف پرینت سه بعدی برند خود را بسازید

پرینت سه بعدی با دستیابی به یک فرایند ساخت بسیار کارآمد ، به شما کمک می کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید. علاوه بر این ، استفاده از تولید مواد افزودنی بهترین روش برای ساخت نام تجاری و DNA شماست. با استفاده از پرینت سه بعدی ، زیبایی شناسی و نوآوری را ترکیب می کند و شرکت شما را به سطح جدیدی سوق می دهد.

زنجیره تأمین خود را بهینه کنید

اگر می خواهید از ساخت مواد افزودنی برای ایجاد عینک پرینت شده سه بعدی استفاده کنید ، این فناوری به شما در بهینه سازی کل فرآیند تولید کمک می کند. در واقع ، استفاده از تولید افزودنی همچنین به معنای کاهش سهام شما است. با تکنیک های تولید سنتی ، باید سهام خود را بسازید ، اما با پرینت سه بعدی: از هدر رفتن اجتناب می کنید ، می توانید قطعات خود را در هنگام نیاز به آنها تولید کنید!

شیشه های پرینت سه بعدی سالهاست که وجود دارد و بسیاری از شرکت ها برای بهبود طراحی خود شروع به اتخاذ این نوآوری کردند. در اینجا برخی از تولید کنندگان عینک پرینت سه بعدی وجود دارند که این فناوری را برای بهبود محصولات خود یا فرایند تولید آنها اتخاذ کرده اند.

 

شرکت Netlooks

 

در ابتدا ، Netlooks دست به کار همه چیز در خانه می شود: مشتریان فقط قبل از دریافت محصول نهایی دست ساز ، مجبور بودند عینک را انتخاب کنند ، اسکن صورت کنند و یک مدل آزمایش را امتحان کنند. اما در اینجا مشکل وجود دارد ، در هر فروشگاه ، بیش از 200 مدل آزمایش مورد نیاز بود که شامل بیش از 1000 ساعت کار و ده ها صنعتگر اختصاص داده شده برای ایجاد آنها است. این دقیقاً همان جایی است که به نظر می رسید پرینت سه بعدی بهترین راه حل برای Netlooks است ، تا مدل های عینک آزمایش خود را بسازد و رشد تجارت آنها را مقیاس دهد! محصول نهایی هنوز ساخته شده است ، اما اسکن سه بعدی به ایجاد مدل های سه بعدی کمک می کند و عینک پرینت سه بعدی به اطمینان از سازگاری کامل قاب های عینک با مورفولوژی مشتری کمک می کند.

 

شرکت Monoqool

 

Monoqool با هدف ایجاد نوآوری در صنعت مد ، عینک پرینت سه بعدی خود را تولید می کند. در مجموعه جدید کشویی ، این شرکت عینک دانمارکی مستقر در عینک و عینک بسیار نازک و سبک به لطف پرینت سه بعدی ایجاد می کند. در این حالت ، از تولید مواد افزودنی برای بهبود محصول استفاده می شود ، نه ایجاد طرح ها و مجموعه های عجیب و غریب. این قاب های شیشه ای ساده و دارای لولا بدون پیچ هستند.

ایجاد عینک پرینت سه بعدی ساخته شده در فرانسه! اکتبر 71 از خدمات پرینت سه بعدی آنلاین ما برای ایجاد عینک های فوق العاده سبک استفاده می کند. به گفته بنیانگذار آن Christophe Mouty ، پرینت سه بعدی برای اپتیک راهی است برای تولید محصولات سبک ، در واقع 30٪ سبک تر از استات یا پلاستیک به طور متوسط ، بلکه عینک های قابل تنظیم نیز دارد. قطعاً به بهینه سازی زنجیره تأمین سازنده عینک کمک می کند.

شرکت Oxydo

 

Oxydo یکی دیگر از مارک های تجاری است و آنچه را آنها “مجسمه های پوشیدنی” می نامند ، ایجاد می کند. این شرکت با استفاده از فناوری پرینت سه بعدی برای توسعه محصولات چشمگیر خود ، محدودیت های خلاقیت را تحت فشار قرار می دهد. عینک آفتابی پرینت سه بعدی رنگی و اصلی ، با فرم های معماری و جزئیات بسیار زیادی.

 

شرکت Hoet

 

تولید مواد افزودنی همچنین امکان تخیل را امکان پذیر می کند. هوت یک شرکت طراحی عینک بلژیکی است. هدف آنها استفاده از فناوری پرینت سه بعدی به منظور آزمایش و یافتن طرح های جدید است. این عینک ها اثبات دیگری است که می افزاید: تولید مواد افزودنی قادر به تولید محصولات نهایی با کیفیت عالی است.

 

شرکت Protos Eyewear

 

یکی دیگر از شرکت های عینک ساز که این فناوری پیشرفته را به کار می گیرد تا عینک پرینت سه بعدی را ایجاد کند که واقعاً مناسب شما باشد. Protos Eyewear از پرینت سه بعدی در سطح پیچیده تری نسبت به مارک های قبلی استفاده می کند: Protos یک نرم افزاری ایجاد کرده است که به آنها امکان تغییر در طراحی عینک را می دهد تا متناسب با ساختار صورت شما باشد. Protos Eyewear با استفاده از بیوپلاستیک های hypoallergenic ، طرح های خلاقانه ای ایجاد می کند که تکرار با استفاده از یک فرایند تولید سنتی غیرممکن است.