a022 02132037 c133braw20 37 32 04still002.jpg 1354×0 q85 subsampling-2
Michael Beim به عنوان تهیه کننده ، کارگردان خلاق و فیلمساز تجارت ، آرزو داشت تا مردم را قادر سازد تا ابراز شور و اشتیاق خود را ابراز کنند و دیدگاه خود را با جهان به اشتراک بگذارند. وی birdkids را در سال 2012 به عنوان یک برچسب رکورد تاسیس کرد که به زودی به سخت افزار متمرکز شد و یک طاقچه را به عنوان تولید کننده بوتیک سینت سایزرهای با کیفیت و مدولار پیدا کرد. اولین محصولات آنها تحسین منتقدان را دریافت کردند و شرکت کوچک اکنون دارای لیست مشتری است که شامل بزرگترین نام های موسیقی الکترونیکی ، فیلم و تلویزیون است.

آخرین پروژه این تیم ، Grid ، یک کنترلر دستی ، بی سیم ، هاپتیک ، یک تکامل طبیعی از خط تولید آنها است که هدف آن این است که برنامه های خلاقانه را بدون زحمت در دسترس قرار دهد. اما مقیاس گرفتن از محصولات دست ساز به یک دستگاه جمع و جور که می تواند در حجم بیشتری توسط شرکای خارجی تولید شود ، چالش های جدیدی را برای تیم در طی فرایند تولید محصول ایجاد می کند.

در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه Beim و تیم 5 نفره وی با استفاده از پرینت ‍‍سه بعدی با طیف گسترده ای از مواد ، از جمله Color kit ، برای ایجاد نمونه اولیه از پالت رنگ برای محصول جدید ، درجه بندی شدند.

تکرار ده ها آزمایش با مواد مختلف

Grid ، Beim و تیمش هدف خود را برای ایجاد یک وسیله بسیار جمع و جور و همراه فراهم کردند که به راحتی در دست کاربر قرار گیرد. آنها ابتدا با پرینت سه بعدی FDM نمونه سازی را آغاز کردند ، اما وقتی به کیفیت و در دسترس بودن مواد خاص می رسید ، به سرعت محدودیت های خاصی پیدا کردند.

وی گفت: “ما می خواستیم فقط برای خودمان نمونه اولیه نگذاریم بلکه نمونه های اولیه را به مردم نشان دهیم و آن را به آزمایش کنندگان آلفا و بتا ، تولید کنندگان ، هنرمندان ، و مجریان در مراحل اولیه تحویل دهیم. برای ما بسیار مهم بود که آنها را احساس کنیم که محصول واقعی ، تقریباً نهایی را دارند. سطح صاف و پایداری مواد رزین که نمونه های اولیه آن را تهیه می کردیم یک افزودنی عظیم بود. ”

a022 02132021 c104braw20 21 28 04still001.jpg 1354×0 q85 subsampling-2

سپس این تیم حدود 30 تا 50 تکرار مختلف از پرونده را ایجاد کردند و ظاهر و عناصر عملکردی موجود در داخل PCB ، حسگرها و سایر لوازم الکترونیکی را که در زیر سطح تکامل یافته بودند ، تصحیح کردند. آنها نمونه های اولیه را در داخل تست کردند و هر نسخه اصلی نیز دست آزمایش کنندگان را گرفت.

Beimگفت: “اولین ماده ای که ما را تحت تأثیر قرار داد ، رزین سفت و سخت بود. کیفیت شیری و سطح صاف دقیقاً همان چیزی بود که ما به آن نیاز داشتیم ، اولین پرینت هایی که ما انجام دادیم ، فراتر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم جهش و مرز بود. ”

p1011174mov21 53 57 10still001.jpg 1354×0 q85 subsampling-2

یکی از مواد مورد علاقه تیم ، رزین سفت و سخت به لطف کیفیت و سطح صاف آن است. رزین سفت و سخت با استفاده از شیشه تقویت می شود تا به سختی و مقاومت زیادی در برابر تغییر شکل در طول زمان ایجاد شود و این یک انتخاب عالی برای پرینت دیوارها و ویژگی های نازک است.

Beim خاطرنشان كرد كه بدون پرینت سه بعدی داخلی آنها به خدمات خارجی وابسته هستند تا پرونده را با كیفیت مورد نظر خود به پایان برسانند. او تخمین می زند که هر نمونه اولیه آنها را به جای پنج روز کاری به کمتر از یک روز زمان می برد و یک چهارم قیمت آنچه را که برای خدمات خارجی پرداخت می کردند هزینه می کرد.

وی گفت: “با یک پرینت سه بعدی رزین ، ما می توانیم در کمتر از 24 ساعت به نتیجه برسیم. حیرت انگیز است ، زیرا شما آن را الگوبرداری می کنید ، آن را آزمایش می کنید ، در واقع فقط پزینت را انجام می دهید ، و بعد از آن چند ساعت بعد ، آنجا است و کار می کند. ”

نمونه اولیه رنگ پالت با کیت رنگی

پس از استقرار در محوطه طراحی ، Beim و تیم وی برای آزمایش پالت رنگ دستگاه مورد آزمایش قرار گرفتند. پرینت های سه بعدی SLAبه راحتی می توانند به صورت اسپری رنگ شوند ، اما اگر راه حلی وجود داشت که احساس می شود بیشتر در خود مواد تعبیه می شود ، کنجکاو هستند. کیت رنگی، اولین راه حل ترکیبی یکپارچه رنگ برای پرینت سه بعدی stereolithography ، همین امکان را داد.

وی گفت:” دانستن اینکه امکان تقریبی گزینه های رنگ با کیت رنگ وجود دارد ، شگفت آور بود. با اینکه خواص مواد کمی متفاوت از رزین سفت و سخت است ، دقیقاً همان چیزی است که ما نیاز داشتیم تا مکانیک و الکترونیک خود را درون محوطه قرار دهیم. ”

این تیم سعی کرد رنگهایی را که در ذهن داشت ، مخلوط کند . Beim گفت “در مورد رنگ هلو ، نقطه شروع بسیار نزدیک به چیزی بود که می خواستیم به آن برسیم. ما فکر کردیم که ممکن است خصوصیات خاصی وجود داشته باشد که ما دوست داریم بر آنها تأکید کنیم ، مثلاً ظاهری خنثی تر و صورتی ، رنگ زرد یا افزایش اشباع. ما فقط با آزمایش کمی قرمزتر (رنگدانه) و یا اضافه کردن کمی بیشتر سفید در ترکیب می توانستیم واقعاً نزدیک شویم.

p1011155mov21 47 24 09still001.jpg 1354×0 q85 subsampling-2

“این ممکن است مورد توجه قرار نگیرد ، مانند بیایید وقتی در حال کار با یک پالت رنگ Pantone هستید ، اما خیلی نزدیک می شوید و فراموش نکنید که قطعات پرینت شده واقعی بسیار خیره کننده به نظر می رسند و شما همان خصوصیاتی را دارید که درقسنت آخر آن دارید “.

وی گفت: “این تقریباً مانند سرامیک دست و پنجه نرم می کنید ، مانند یک سرامیک ، کاملاً صاف و زیبا و زیبا. بنابراین من هیچ تردیدی ندارم که آن را به یک تستر آلفا و بتا بسپارم و خیلی صحیح می خوابم ، می دانم که آنچه در آن وجود دارد چیزی است که بسیار نزدیک به جایی است که می خواهیم به آن برسیم. ”

این تیم همچنین ابزارهایی را که در ابتدا فکر می کردند آسان تر برای استفاده پیدا کردند. کاغذ بسیار عالی است و در وب سایت بسیار عالی به نظر می رسد ، اما وقتی واقعاً متوجه شدید کار با پزینتر ، شستشو و پاک کردن آسان و همچنین رنگ آمیزی و مخلوط کردن رزین بسیار ساده است. در ابتدا بسیار علمی به نظر می رسد ، اما در واقع دستیابی به نتایج واقعاً بسیار ساده و تکان دهنده بسیار آسان است.

انتقال به تولید

با استفاده از Grid که اکنون برای نمایش عموم آماده است ، birdkids برای ایجاد علاقه و تأمین هزینه انتقال به تولید ، کمپین جمع آوری کمک مالی را راه اندازی کرده است. در طول بهار و تابستان ، این تیم به توسعه نرم افزار و کسب گواهینامه های لازم برای فروش دستگاه در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

در حالی که شکل و عملکرد نهایی در حال حاضر تعریف شده است ، آنها به ناچار نمونه سازی را ادامه می دهند تا آخرین تصمیمات پیرامون برون سپاری پاسخ داده شود و اجزای نهایی قفل شوند. هدف بیم یافتن شرکایی است که می توانند درجه مشبک با کمترین اثر محیطی تولید کنند ، از پلاستیک های تخریب پذیر برای پوشش تا بسته بندی های قابل بازیافت.

a025 02211836 c026braw18 36 27 09still001.jpg 1354×0 q85 subsampling-2