پرینت سه بعدی اکنون در حال تغییر در نحوه طراحی و ساخت عینک است. بسیاری از تولید کنندگان عینک ، یا حتی افراد ، شروع به اتخاذ این تکنیک لایه به لایه می کنند ، عمدتاً برای تمایز محصولات خود از رقبای خود و ایجاد نوآوری بیشتر در طراحی عینک خود. اما فناوری پرینت سه بعدی امکانات جدیدی را برای شرکت عینک شما ارائه می دهد.

چرا تولید مواد افزودنی برای این بخش بسیار جالب است؟ بهترین پروژه ها کدامند؟ بیایید برای شروع پروژه عینک پرینت سه بعدی سفارشی خود ، دریابیم و الهام بگیریم.

چراپرینت سه بعدی یک فناوری عالی برای صنعت عینک است؟

پرینت سه بعدی امکانات نامحدودی از طرح ها را به ارمغان می آورد. یک جمله ساده وجود دارد که به طور واضح کل پتانسیل پرینت سه بعدی را هنگام ایجاد و طراحی مشخص می کند: “تنها محدودیت تخیل خود شماست”. در واقع ، این فناوری به شما امکان می دهد سازه هایی بسیار پیچیده بسازید ، و در بعضی موارد ، طرح هایی که حتی به دلیل محدودیت های تولید سنتی حتی نتوانستید بدون پرینت سه بعدی آنها را عملی کنید.

در صنعت عینک ، این فناوری بیشتر و بیشتر برای ایجاد عینک پرینت سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا طیف گسترده ای از فرصت ها را برای ایجاد قاب های عینک پرینت سه بعدی کاملاً سفارشی باز می کند. به راحتی می توانید طرح های ساده یا پیچیده ای بسازید. عینک های پرینت سه بعدی سفارشی راحت تر هستند و برای شخصی که عینک دارد ، انتخاب جفت مناسب کار آسانی نیست. پیدا کردن عینک راحت با طراحی مناسب زمان می برد. همچنین ، انتخاب های محدود در طراحی ، در بعضی موارد ، پوشنده را وادار می کند تا طراحی را بالاتر از راحتی خود فدا کنند. با تشکر از این فن آوری برش ، عینک های پرینت سه بعدی می توانند متناسب با نیاز فرد تنظیم شوند. این احساس راحتی و در عین حال سبک باحال را به لباس پوشنده می بخشد.

چراپرینت سه بعدی یک فناوری عالی برای صنعت عینک است؟

علاوه بر آزادی طرح ها و شکل ها ، چاپ سه بعدی از مواد کمتری برای تولید قاب عینک استفاده می کند. تولید مواد افزودنی همچنین فرصت های جدیدی را ارائه می دهد ، در واقع یک روش عالی برای بهبود محصول شما به لطف طرح های جدید و مواد جدید است: قاب های عینک پرینت شده سبک سه بعدی می توانند به لطف فریم های قابل پرینت سه بعدی ساخته شوند.

با پرینت سه بعدی می توانید عینک با کیفیت بالا تولید کنید و هنگام انتخاب عینک ، کیفیت مواد ، مقاومت و دوام عناصر اصلی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. برای تولید همان کیفیت عینک ، Polyamide 12 معروف به نایلون معمولاً در قاب عینک پرینت سه بعدی استفاده می شود. این ماده از خواص مورد نظر ، مقاوم ، بادوام بوده و آزادی بسیار خوبی برای طراحی ارائه می دهد. بنابراین ، به لطف پرینت سه بعدی می توانید عینک پرینت سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید. در حال حاضر ، فریم های پرینت سه بعدی شرکت ها ، اما به زودی ، حتی می توان لنزهای پرینت سه بعدی برای عینک شما را نیز ممکن کرد

به لطف پرینت سه بعدی برند خود را بسازید و پرینت سه بعدی با دستیابی به یک فرایند ساخت بسیار کارآمد ، به شما کمک می کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید. علاوه بر این ، استفاده از تولید مواد افزودنی بهترین روش برای ساخت نام تجاری و DNA شماست. با استفاده از پرینت سه بعدی ، زیبایی شناسی و نوآوری را ترکیب می کند و شرکت شما را به سطح جدیدی سوق می دهد.

زنجیره تأمین خود را بهینه کنید، اگر می خواهید از ساخت مواد افزودنی برای ایجاد عینک پرینت شده سه بعدی استفاده کنید ، این فناوری به شما در بهینه سازی کل فرآیند تولید کمک می کند. در واقع ، استفاده از تولید افزودنی همچنین به معنای کاهش سهام شما است. با تکنیک های تولید سنتی ، باید سهام خود را بسازید ، اما با پرینت سه بعدی: از هدر رفتن اجتناب می کنید ، می توانید قطعات خود را در هنگام نیاز به آنها تولید کنید!

بهترین پروژه های عینک پرینت سه بعدی

شیشه های پرینت سه بعدی سالهاست که وجود دارد و بسیاری از شرکت ها برای بهبود طراحی خود شروع به اتخاذ این نوآوری کردند. در اینجا برخی از تولید کنندگان عینک پرینت سه بعدی وجود دارند که این فناوری را برای بهبود محصولات خود یا فرایند تولید آنها اتخاذ کرده اند.

نتلوکس

Sculpteo به تازگی با Netlooks ، شرکتی دقیقاً در چهارراه فناوری و صنایع دستی همکاری داشت. این شرکت عینک سازی در حال حاضر بیشترین استفاده را از مزایای پرینت سه بعدی می دهد.

netlooks sculpteo

در ابتدا ، Netlooks دست به کار همه چیز در خانه می شد: مشتریان فقط قبل از دریافت محصول نهایی دست ساز ، مجبور بودند عینک را انتخاب کنند ، اسکن صورت کنند و یک مدل آزمایش را امتحان کنند. اما در اینجا مشکل وجود دارد ، در هر فروشگاه ، بیش از 200 مدل آزمایش مورد نیاز بود که شامل بیش از 1000 ساعت کار و ده ها صنعتگر اختصاص داده شده برای ایجاد آنها است. این دقیقاً همان جایی است که به نظر می رسید چاپ سه بعدی بهترین راه حل برای Netlooks است ، تا مدل های عینک آزمایش خود را بسازد و رشد تجاری آنها را مقیاس دهد! محصول نهایی هنوز ساخته شده است ، اما اسکن سه بعدی به ایجاد مدل های سه بعدی کمک می کند و عینک چاپی سه بعدی به اطمینان از سازگاری کامل قاب های عینک با مورفولوژی مشتری کمک می کند.

 

مونوکول

Monoqool با هدف ایجاد نوآوری در صنعت مد ، عینک پرینت سه بعدی خود را تولید می کند. در مجموعه جدید کشویی ، این شرکت عینکی دانمارکی مستقر در عینک عینک های بسیار نازک و سبک به لطف پرینت سه بعدی ایجاد می کند. در این حالت ، از تولید مواد افزودنی برای بهبود محصول استفاده می شود ، نه ایجاد طرح ها و مجموعه های عجیب و غریب. این قاب های شیشه ای ساده و دارای لولا بدون پیچ هستند.

ایجاد عینک پرینت سه بعدی ساخته شده در فرانسه! اکتبر خدمات پرینت سه بعدی آنلاین ما برای ایجاد عینک های فوق العاده سبک استفاده می کند. به گفته بنیانگذار آن Christophe Mouty ، پرینت سه بعدی برای اپتیک راهی است برای تولید محصولات سبک ، در واقع 30٪ سبک تر از استات یا پلاستیک به طور متوسط) ، بلکه عینک های عینکی و عینکی بسیار قابل تنظیم و قابل تنظیم نیز دارد. قطعاً به بهینه سازی زنجیره تأمین سازنده عینک کمک می کند.

Oxydo یکی دیگر از مارک های تجاری است و آنچه را آنها “مجسمه های پوشیدنی” می نامند ، ایجاد می کند. این شرکت با استفاده از فناوری سه بعدی برای توسعه محصولات چشمگیر خود ، محدودیت های خلاقیت را تحت فشار قرار می دهد. عینک آفتابی پرینت سه بعدی رنگی و اصلی ، با فرم های معماری و جزئیات بسیار زیادی دارد.

هوت

تولید مواد افزودنی همچنین امکان تخیل را امکان پذیر می کند. هوت یک شرکت طراحی عینک بلژیکی است. هدف آنها استفاده از فناوری پرینت سه بعدی به منظور آزمایش و یافتن طرح های جدید است. این عینک ها اثبات دیگری است که می افزاید: تولید مواد افزودنی قادر به تولید محصولات نهایی با کیفیت عالی است.

پرووتو عینک

یکی دیگر از شرکت های عینک ساز که این فناوری پیشرفته را به کار می گیرد تا عینک چاپی سه بعدی را ایجاد کند که واقعاً مناسب شما باشد Protos Eyewear از پرینت سه بعدی در سطح پیچیده تری نسبت به مارک های قبلی استفاده می کند: Protos یک نرم افزاری ایجاد کرده است که به آنها امکان تغییر در طراحی عینک را می دهد تا متناسب با ساختار صورت شما باشد. Protos Eyewear با استفاده از بیوپلاستیک های hypoallergenic ، طرح های خلاقانه ای ایجاد می کند که تکرار با استفاده از یک فرایند تولید سنتی غیرممکن است.

 

بهترین پروژه های عینک پرینت سه بعدی

 

چگونه می توان عینک پرینت سه بعدی خود را با Sculpteo ایجاد کرد؟

ساخت عینک عینک کار ساده ای نیست ، اما پرینت سه بعدی می تواند به شما در روند ساخت کمک کند ، برای نمونه سازی سریع به عنوان مثال ، همچنین برای تولید محصول عینک نهایی شما. در Sculpteo ، ما به شما کمک می کنیم تا با چند کلیک به طراحی سه بعدی خود زنده شوید.

بهترین مواد را انتخاب کنید، هر پروژه ای که توسعه می دهید نیازهای خاص خود را دارد. این بدان معناست که ، هر پروژه به یک ماده پرینت سه بعدی مختلف ، خواص مواد مختلف و ظاهری متفاوت متفاوت نیاز دارد.

بنابراین بهترین مواد برای توسعه عینک پرینت سه بعدی شما بهترین گزینه خواهد بود؟ برای یک پروژه مطمئن و اقتصادی بهترین انتخاب استفاده از فناوری فیوژن بستر پودری ، Selector Laser Sintering (SLS) خواهد بود که امکان پرینت با استفاده از انواع مختلف پلاستیک مانند نایلون PA12 یا Multi Jet Fusion PA12 و از عینک های چاپ شده سه بعدی یا عینک آفتابی پرینت سه بعدی خود از بهترین استفاده های نهایی استفاده کنید.

شما می توانید با ایجاد عینک های ساخته شده با استفاده از پرینت سه بعدی پلاستیکی و فلزی پیش بروید: از فناوری هایی مانند jetting binder می توان برای افزودن جزئیات و برخی جواهرات به خلاقیت های خود استفاده کرد. تولید مواد افزودنی فرصت های جدیدی را ارائه می دهد که دستیابی به آنها با روشهای سنتی تولید غیر ممکن است.

 

چگونه می توان عینک پرینت سه بعدی خود را با Sculpteo ایجاد کرد؟

پایان عالی برای عینک های پرینت سه بعدی شما

اکنون شما آماده پرینت عینک های خود به صورت سه بعدی هستید ، اما ما یک نکته دیگر برای شما داریم. در واقع ، برای کمک به شما در تهیه بهترین محصول نهایی ، توصیه می کنیم رنگ لمسی Color را به عینک پرینت سه بعدی خود اضافه کنید.

عینک پرینت سه بعدی

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد فناوری DyeMansion و رنگ های موجود در مورد عینک های پرینت سه بعدی ، از صفحه پایان لمس رنگ استفاده کنید.

بنابراین ، آیا ایده ای در مورد طراحی عینک پرینت سه بعدی خود دارید؟ عینک خود را همین حالا با بارگذاری پرونده سه بعدی خود پرینت کنید. از پرینترهای سه بعدی حرفه ای ما نهایت استفاده را ببرید و قطعات خود را طی چند روز دریافت کنید! از نمونه سازی سریع تا تولید ، تولید مواد افزودنی به شما کمک می کند تا به طراحی سه بعدی خود زنده شوید.