شما آن را می دانید ، برنامه های کاربردی در ساخت مواد افزودنی متعدد هستند امروز می خواهیم به برنامه های مهندسی مکانیک این فناوری برش توجه کنیم. آیا می دانید که پرینت سه بعدی می تواند در بسیاری از سطوح برای پروژه های مکانیکی شما کمک کند؟ از تولید نمونه اولیه خود گرفته تا بهبود طرح های شما و بهینه سازی موجودی خود ، تولید مواد افزودنی می تواند واقعاً مزیت های بزرگی را با قطعات مکانیکی شما به ارمغان آورد.

بیایید ببینیم که چگونه شما پرینت سه بعدی برای مهندسی مکانیک می تواند به شما کمک کند!

مزایای نرم افزار سه بعدی برای مهندسی مکانیک و مهندسی معکوس

اول ، قبل از اینکه حتی در مورد پرینت سه بعدی پروژه خود فکر کنید ، باید از یک برنامه مدل سازی سه بعدی برای ایجاد پرونده سه بعدی خود استفاده کنید. و اگر می خواهید همه این کارها را خودتان انجام دهید ، مجبورید نرم افزار مناسبی را برای خود انتخاب کنید. از بین تمام ابزاری که این برنامه ها ارائه می دهند ، تجسم یکی از مفیدترین پروژه های مکانیکی شما خواهد بود.

استفاده از نرم افزار تجسم یا نرم افزار مدل سازی سه بعدی با گزینه های عالی برای تجسم می تواند به شما کمک کند تا یک بررسی کلی از پروژه خود داشته باشید ، به خصوص اگر در بخش های مکانیکی یا فنی کار می کنید. این فرآیند سه بعدی به شما امکان می دهد قطعات خود را کاملاً کارآمد تنظیم و بهبود بخشید. همچنین یک روش خوب برای اصلاح آخرین خطاهایی است که در هنگام ایجاد طراحی سه بعدی شما ممکن است از دست داده باشید.

شما باید بهترین راه برای طراحی یک مفهوم و نمایش آن به مشتریان خود را پیدا کنید؟ تجسم سه بعدی مطمئنا بهترین روشی است که می توانستید پیدا کنید! به راحتی می توانید مدل خود را با ایده های خود و ورودی های مشتری اصلاح کنید.

اگر در حال کار روی پروژه های مکانیکی هستید ، مطمئنا می دانید که طراحی و آنالیز ضروری است. به همین دلیل توصیه می کنیم از نرم افزاری با ویژگی های عالی تحلیل و یا ابزار نرم افزاری دیگری استفاده کنید که کاملاً به شبیه سازی و تحلیل مانند ANSYS اختصاص داده شده است. انتخاب ما از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی برای پروژه های مهندسی مکانیک را بررسی کنید.

حال ، می بینیم که چگونه پیشرفت بیشتر با سه بعدی و استفاده از پرینت سه بعدی می تواند به شما در بهبود کار خود کمک کند!

 

مزایای نرم افزار سه بعدی برای مهندسی مکانیک و مهندسی معکوس

 

چرا باید برای پروژه های مهندسی مکانیک خود ازپرینت سه بعدی استفاده کنید

طراحی خود را بهینه کنید!

آیا می دانید با بهینه سازی ساختار آن می توانید عملکرد سیستم مکانیکی خود را به حداکثر برسانید؟ بهینه سازی توپولوژی به وضوح می تواند به شما در بهبود پروژه کمک کند. ساخت مواد افزودنی هنگام طرح و بهینه سازی توپولوژی ، بسیاری از فرصت ها را باز می کند و به شما امکان می دهد بهترین سازش بین قدرت ، وزن و هزینه تولید را برای قطعات مکانیکی خود پیدا کنید. از یک پرونده سه بعدی ، می توانیم قطعات شما را بدون توجه به پیچیدگی آنها پرینت کنیم! در هر پروژه ، طرح اصلی و به ویژه برای پروژه های فنی دارای هندسه های پیچیده است.

اگر مهارت طراحی برای بهینه سازی پروژه خود را نداشته باشید چه می کنید؟ نگران نباشید ، در ساویس صنعت پارس ، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. کارشناسان پرینت سه بعدی ما از در شرکت ساویس صنعت برای کمک به شما در ایجاد پروژه خود از ابتدا یا بهینه سازی یک فایل سه بعدی موجود در اینجا هستند.

 

چرا باید برای پروژه های مهندسی مکانیک خود ازپرینت سه بعدی استفاده کنید

تولید افزودنی روند تولید شما را سرعت می بخشد. در واقع ، اثبات مفاهیم یا نمونه های اولیه می تواند با استفاده از فناوری پرینت سه بعدی بهبود یابد. در صورت نیاز به انجام سریع نمونه سازی سریع ، پرینت سه بعدی روش مناسب برای استفاده است. با استفاده از نرم افزار مدل سازی سه بعدی ، ایجاد و آزمایش طرح های شما بطور قابل توجهی تسریع می شود.

با استفاده از پرینت سه بعدی ، در فرآیند مونتاژ خود در وقت صرفه جویی می کنید. پرینت سه بعدی مکانیکی ، تولید دسته ای از قطعات را که به طور سنتی از اجزای مختلف ساخته می شود ، امکان پذیر می کند. اما به لطف این فناوری برش ، شما قادر به کاهش مجامع و مراحل جوشکاری خواهید بود! این فرایند تولید به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند ، شما شانس بیشتری برای تولید سریع تر را خواهید داشت

فرصتی برای بهبود زنجیره تأمین خود است

بهبود زنجیره تأمین موضوع بزرگی است که باید از آن عبور کرد. اما اگر با تولید تقاضا بتوانید موجودی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید ، چه می کنید؟ ما می توانیم به شما بگوییم که تولید مواد افزودنی مطمئنا بهترین راه حل برای ساخت قطعات مکانیکی شما است.

آیا به نمونه های اولیه ، قطعات یدکی یا مقادیر کمی نیاز دارید؟ دست از هدر دادن وقت و هزینه خود بردارید! همین حالا استفاده ازپرینت سه بعدی را شروع کنید.

هوانوردی با استفاده از پرینت سه بعدی
این ممکن است مانند یک نازل معمولی به نظر برسد ، اما اگر از نزدیک دقت کنید متوجه خواهید شد که این همه به لطف پرینت سه بعدی است. این نازل سوخت Aviation GE است و در گذشته نه چندان دور از 20 قسمت مختلف تشکیل شده است ، نه تنها نسخه پرینترسه بعدی این نازل 5X قوی تر است ، بلکه طولانی تر نیز می ماند.

به طور کلی ، فرایند تضمین کیفیت با جداسازی و تجزیه و تحلیل مسئله ، مواردی مانند قدرت و دوام را برطرف می کند ، سپس با اصلاح و اجرای تصحیح روی نسخه جدیدتر. پرینت سه بعدی فرآیند QA را هر چند ماه بیشتر می کند ، پرینت سه بعدی این کار را با کوتاه کردن زمان بین تصحیح و اجرای انجام می دهد. بدیهی است که باعث صرفه جویی در وقت زیادی در مونتاژ می شود.

صنعت خودرو
استفاده از تولید مواد افزودنی در صنعت خودرو روز به روز متداول تر می شود. در واقع ، قطعات ماشین پرینتر سه بعدی اکنون یک واقعیت است. برای توسعه طرح های جدید یا ایجاد قطعات خودرو ، پرینت سه بعدی اکنون می تواند در بسیاری از سطوح برای تولید کنندگان خودرو مفید باشد. دقت و دسترسی به مواد محکم مانند مواد فلزی امکان ساخت قطعات مکانیکی پرینت سه بعدی را فراهم می کند!