در آوریل سال 2020 “Wirecutter”،یک شرکت تابعه در نیویورک تایمز،داستانی با (پرینت سه بعدی دارید؟) ارائه داد و گفت:شما می توانید از آن برای ساخت محافظ صورت برای کارمندان پزشکی استفاده کنید.

در این مقاله نویسنده تصمیم داشت هرچه سریع تر دانشگاه های ایالتی میشیگان را برای بازگشت مجدد پرینت های سه بعدی در محل خود و پاسخ به ، کمبود محافظ صورت و ماسک مربوط به CORNA بدهد. وی گفت:وقتی تماس های تلفنی با محققان دانشگاه ایالتی میشیگان برای تجهیزات پزشکی مانند ماسک صورت و اهدای انها به کارکنان پزشکی سوال کردیم، استاد ناتان توکوکی و همکارانش شروع به صحبت در مورد چگونگی کمک به آنها سخن گفت.

محققان با استفاده از ماسک و سایر تجهیزات پزشکی از پرینت های سه بعدی برای ایجاد سریع و بهداشت بالاتر محافظ صورت برای کارکنان دانشگاه ایالتی میشیگان استفاده کردند.

مراکز پزشکی دانشگاهی و نوآوری "AMC"

“AMC”بیمارستانی است که به دانشکده پزشکی وابسته است. در “AMC” پزشکان به معالجه بیماران می پردازند.

وظیفه آنها آموزش به دانشجویان پزشکی و انجام تحقیقات در مورد روش های نوآورانه و از آزمایش فناوری های جدید است. محققان کارآزمایی کارهای بالینی را انجام

می دهند ، داده ها را جمع آوری می کنند و از پیشرفت جدید پشتیبانی می کنند.

برخی از موسسات،حتی با مشاوران خارجی،شرکت ها یا ارائه دهندگان خدمات بهداشتی همکاری می کنند تا دیدگاه خود را در مناسب ترین روشها برای پرینت مواد خاص اشتراک بگزارند.این نوع ذهنیت خلاقانه و مشارکتی نیز در صنعت پرینت سه بعدی وجود دارد و این مشارکت باعث بزرگتر شدن صنعت پرینت سه بعدی می شود.

پرینت سه بعدی و نوآوری

صنعت چاپ سه بعدی دارای تاریخچه ای بزرگ درباره به اشتراک گذاری دانش و دنبال کردن راه حل های خلاقانه برای حل مشکلات است.

دانشگاه دوک {تیم پاسخ گویی به کرونا}

تیم پاسخ گویی داشگاه دوک یک دستگاه تصفیه هوا برای محافظت از کارکنان بهداشت و درمان در معرض کرونا ایجاد کرد.در اوایل ماه آوریل،تجهیزات جدید حداقل با دو مورد جراحی در دوک سلامت توسط کارمند های مراقبت های بهداشت مورد استفاده قرار گرفت.

محافظ صورت

محققان پزشکی بیل برای کارمندان مراقبت های بهداشتی محافظ صورت با کانال های جریان هوا ایجاد کرد. قاب محافظ صورت جریان مداوم هوای فشرده اکسیژن را فراهم می کند. دکتر لوئیز متخصص بیهوشی ، با پزشکان بیل ، دکتر دنی بلیتز ، و دکتر مرکجی ، دکتر دنیل ، دانشگاه می سی سی پی ، دکتر کارولین همکاری کردند و این محافظ صورت را درست کردند.

نتیجه

واضح است که محققان ، پزشکان و سایر مبتکران در صنعت مراقبت های بهداشتی از راه حل های خلاقانه ای برای پاسخ به بیماری کرونا استفاده می کنند.