مهندسی معکوس می تواند به شما کمک کند تا دوباره در فرآیند تولید خود تجدید نظر کنید و به بهبود آن کمک کنید. با این حال ، توسعه راه حل های جدید همیشه آسان نیست و می تواند زمان بر باشد. این دقیقاً همان جایی است که فناوری های سه بعدی به نجات می رسند. مهندسی معکوس دقیقاً چیست و چگونه می توان ترکیب آن را با تولید افزودنی روشهای تولید شما را متحول کرد؟ بیایید دریابیم!

مهندسی معکوس چیست؟

مهندسی معکوس ، که در غیر این صورت با عنوان مهندسی پشت شناخته می شود ، روشی است برای یادگیری با جدا کردن اشیاء ساخته شده توسط انسان به منظور یادگیری چگونگی تولید آن بدون هیچگونه دانش قبلی درباره آن این فرآیند را می توان برای موارد مختلف اعمال کرد ، از دستگاه های برقی گرفته تا کد برنامه نویسی.

هدف از مهندسی معکوس کپی کردن بخشی نیست بلکه یادگیری نحوه تولید آن و کسب دانش در فرآیند تولید است. این امر باعث بهبود بخشیدن به آن یا یافتن راه حلهای جدید می شود.

پرینت سه بعدی و مهندسی معکوس:

دو روش مکمل هنگام استفاده از فن آوری های سه بعدی برای اهداف مهندسی معکوس ، مزایای بسیاری وجود دارد. آنها می توانند به شدت پیشرفت محصول و مرحله نمونه سازی محصول را بهبود بخشند ، که محصول نهایی را تحت تأثیر قرار می دهد. اسکن سه بعدی و پرینت سه بعدی اصلی ترین روش های مفید برای مهندسی معکوس هستند. چگونه می توان از آنها استفاده کرد؟

بخش خود را به یک مدل سه بعدی تبدیل کنید
بهمنظور بررسی یک شی برای کاربردهای مهندسی معکوس ، اسکن سه بعدی بسیار مفید است. این امکان را به شما می دهد تا در واقعیت مجازی تصویری دقیق از آن دریافت کنید. اسکنرهای سه بعدی مشبک و بازنمایی دیجیتالی از قسمت مورد نظر مثلث را تولید می کنند. بیشتر نرم افزارهای CAD با اشیاء مش کار نمی کنند زیرا دقیق نیست.

نرم افزارهای مختلف CAD برای تبدیل مش مشکی به یک مدل سه بعدی جامد ، راه حل های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند. بسیار پیچیده نیست و اسکن سه بعدی هنوز سریعترین راه برای جابجایی جسم خود از یک فیزیکی به دیجیتال است.

هنگامی که یک مدل سه بعدی دقیق دارید ، می توانید تنظیمات لازم را به آن اضافه کنید. نرم افزار مدل سازی CAD و 3D به شما امکان می دهد تست های استرس متفاوتی را اجرا کنید و رفتار قسمت های مختلف را پیش بینی کنید ، نقاط ضعف و قوی آنها را در معرض نمایش بگذارید. این یک مزیت بزرگ نسبت به روش های سنتی است. با تشکر از اسکن سه بعدی و نرم افزار CAD قادر خواهید بود مرحله توسعه را از هفته به چند روز کوتاه کنید. علاوه بر این ، این هزینه ها را کاهش می دهد به عنوان شما لازم نیست به همان اندازه نمونه های اولیه تولید کنید ، می توانید راه حل های مختلفی را در داخل کامپیوتر آزمایش کنید! صحبت از نمونه های اولیه ، ببینیم که چگونه پرینت سه بعدی و مهندسی معکوس می تواند باعث بهبود آنها شود.

 

بخش خود را به یک مدل سه بعدی تبدیل کنید

مهندسی معکوس و پرینت سه بعدی برای سریعترین فرآیند نمونه سازی

ساخت مواد افزودنی این امکان را برای شما فراهم می کند که تنظیمات سریعی را در مدل انجام دهید و در هر زمان تولید نکنید. پرینت سه بعدی یک روش تولید مطمئن و سریع است که می توانید بین مواد و فناوری های مختلف نیز انتخاب کنید.

با تشکر از مهندسی معکوس ، شما عمیقاً شیء کشف روشهای توسعه در پشت آن را بررسی خواهید کرد. شما دانش کسب خواهید کرد که به شما در درک چگونگی اصلاح و بهبود شیء کمک می کند. قبلاً می دانید که اسکن سه بعدی و مدل سازی سه بعدی به شما امکان می دهد نسخه دیجیتالی شی را ایجاد کنید ، آنرا ویرایش کرده و آن را تست کنید.

مرحله بعدی تولید نمونه های اولیه است و پرینت سه بعدی یک راه حل عالی برای آن است. شما می توانید بین پلاستیک های مختلف ، رزین و حتی مواد فلزی انتخاب کنید. به لطف طیف گسترده ای از فناوری ها ، تولید مواد افزودنی نیز نمونه های اولیه شما را به سرعت تولید می کند. این یعنی تولید سریع ، کارآمدتر و ارزانتر.

پرینت سه بعدی نه تنها برای نمونه سازی
اگرچه شناخته شده است که فن آوری های تولید مواد افزودنی برای نمونه سازی سریع قابل اعتماد هستند ، اما از آن زمان تاکنون مسیری طولانی را طی کرده اند. با تشکر از مهندسی معکوس و بسیاری از گزینه های موجود برای پرینت سه بعدی ، می توانید قطعات کاملاً کاربردی تولید کنید. فرایند تولید شما کارآمدتر و سریعتر خواهد بود ، علاوه بر این با کاهش بسیاری از هزینه ها می توان آن را بهبود بخشید.